També es reben cada dia 8 diaris amb tots els seus suplements: Ara, El Punt Avui, La Vanguardia, el Periódico, El País, El Mundo, Sport, Regió 7 i La Veu de l’Anoia. De totes aquestes publicacions destaquen les capçaleres en català més conegudes i llegides, com Enderrock, Descobrir Catalunya, Cuina, Serra d’Or, L’Avenç i Cavall Fort, entre d’altres.
Aquest 2017, doncs, la Biblioteca està subscrita a 122 capçaleres que rep puntualment a principis de cada mes. Les que més èxit tenen entre els lectors igualadins són les de cuina i teràpies alternatives; les de divulgació científica (Quo, Muy interesante), de viatges (Lonely Planet, Aire Libre) i les d’esports, que cada vegada guanyen més adeptes. En són un exemple Triatlón i Runners. Alguns d’aquests títols s’han començat a rebre enguany: Amaníaco, dedicada al món dels còmics, i Grandes espacios, per als amants de la natura i els viatges, per donar resposta a les peticions que feien els lectors. Qui a més de català i castellà vulgui llegir en anglès també pot fer-ho cada mes amb l’Speak Up i Time.
A més de fullejar-les, alguns d’aquests títols també es troben al portal gratuït eBiblio, on amb el carnet d’usuari de la Biblioteca us els podreu descarregar i llegir des de qualsevol dispositiu mòbil.