D’una banda, la Biblioteca ofereix el taller creatiu d’art i literatura «Endinsa’t al món imaginari de Lewis Carroll», que es farà en quatre sessions que tindran lloc els matins dels divendres de juliol, a la Biblioteca. Concretament serà els dies 3, 10, 17 i 24. El taller va adreçat a nens d’entre 8 a 12 anys, és gratuït, i per participar-hi només cal inscriure’s a la Biblioteca, ja que les places són limitades. Les inscripcions s’han de fer a la sala infantil per a una, vàries o totes les sessions del taller. Durant aquests dies, els infants descobriran tota la màgia d’aquest clàssic a través dels dibuixos, les manualitats, la música i les històries. Aquesta activitat està organitzada conjuntament amb el Programa de Millora del Barri de Sant Agustí i anirà a càrrec de la bibliotecària Francina Bacardit i la il·lustradora Elisabet Serra.

D’altra banda, la segona proposta arriba de la mà del Barrufacinema fresc per a un públic familiar, que es farà tots els dimecres de juliol a 2/4 de 7 de la tarda. El dia 8 es projectarà  la producció espanyola «El petit mag», el 15 «Toy Story 3», el dia 22 la pel·lícula d’animació alemanya «El cavaller Sr.Llauna», i el 29 de juliol la francesa «En busca del Marsupilami