2017_07_Expo_TempsdeviatjarEls viatges són els protagonistes de les properes exposicions: “Temps de viatjar”, de Miquel Solà Rosssell, es podrà visitar del 5 al 25 de juliol a la Sala d’exposicions de la Biblioteca, amb una tria personal d’imatges que aquest igualadí viatger ha fet de països com Mali, Cambodja i Perú, entre d’altres. De viatges, però en aquest cas en el temps, cap al passat, anirà la xerrada i audiovisual que farà aquest dijous, 6 de juliol a les 7 de la tarda, en Carles Olivella i Viguer. Parlarà del tractament del mite de l’Atlàntida a la literatura, des dels Diàlegs de Plato amb Krities fins a l’actualitat.

I Rosa Sáez tornarà al Punt dels lectors amb una mostra de gran bellesa sobre els animals del Parc Nacional d’Etosha. La mostra, titulada “Cercant l’aigua desesperadament”, es podrà veure del 24 de juliol al 15 de setembre.

Les propostes per als més menuts  i les seves famílies també protagonitzaran els matins i tardes de juliol, amb el cicle de Barrufacinema d’estiu “Quina bestiesa!”, amb projeccions de pel·lícules d’animals.  Les sessions es faran els dimecres 5, 12 i 19 de juliol a 2/4 de 7 de la tarda. Els matins dels divendres 7 i 14 de juliol serà el torn dels Barrufajocs, coincidint amb l’exposició Juguem els contes que estarà al vestíbul de la Biblioteca durant tot el mes de juliol.

Més informació: Prestatge virtual de Turisme.