La Guia de novetats estiuenques de la Biblioteca ofereix una selecció de documents de totes les àrees de la Biblioteca, que es poden emportar en préstec durant 30 dies i, en cas que estiguin agafats, reservar-los des de l’espai de tràmits en línia d’aquest web.

En l’apartat de novel·la negra tenen un pes important les d’autores conegudes com Paula Hawkins, així com noves veus com Clare McKintosh (Te dejé ir) i A.J Rich (La mano que te da de comer). L’apartat de coneixements inclou llibres de totes les temàtiques. En són un exemple Vides aturades de Bel Olid o Tapas con rock’n’roll de Jordi Cruz.

Entre les novetats de cinema hi ha propostes familiars com Sing street i Miss Peregrine, i sèries de producció catalana de gran èxit: Les veus del Pamano i Serrallonga. Sufragista, de Sally Heathcote o Las cosas del querer de Flavita Banana són algunes de les propostes en còmic, mentre que en novel·la juvenil destaquen Sentinels de Martín Piñol, o Timantti de Rebeca Stones.