Si heu superat la barrera dels 65 anys i us trobeu immersos en la jubilació, la Biblioteca us ofereix un munt de recursos totalment gratuïts per gaudir de la lectura, el cinema, la música i la cultura en general. Hi trobareu:

• Un espai còmode i agradable per llegir els diaris de cada dia i revistes de moda, labors, cuina, viatges o història.
  • Novel·les de tots els gèneres i llibres de tots els temes: jardineria, cuina, art, informàtica, excursionisme, filosofia, biografies… i professionals que t’aconsellaran sobre les lectures que més et poden agradar.
  • Llibres en lletra gran i una telelupa, per fer la lectura més agradable a aquelles persones amb dificultats visuals.
  • La Col·lecció Local de la Biblioteca, on trobaràs curiositats com programes antics de la Festa Major i tots els llibres escrits per autors de la comarca.
  • L’hemeroteca local: tant en paper com per Internet podràs llegir revistes i diaris igualadins d’abans.
  • Pel·lícules de tots els estils, documentals, dvd musicals…
  • Activitats per compartir: clubs de lectura, presentacions, recitals, tallers i exposicions.
  • Ordinadors amb accés a Internet i ofimàtica i connexió WIFI.
  • Una sala infantil plena de contes per passar una bona estona llegint amb els néts.

L’entrada a la Biblioteca és lliure i, si voleu fer servir alguns serveis com el préstec de documents, només us heu de fer el carnet d’usuari. Ràpid, fàcil i gratuït.