La Biblioteca acull aquest mes de gener diverses xerrades sobre salut. D’una banda, l’Associació DCA (Dany Cerebral Adquirit) Anoia ha organitzat un cicle per donar a conèixer unes pautes concretes i clares de com cuidar el nostre cervell. Les xerrades són obertes a tothom i tenen un enfocament integral, i la primera es farà el dilluns 10 de gener, a les 7, sobre el tema «Quins són els riscos que poden provocar un dany cerebral», a càrrec del doctor Xavier Cantero. El dilluns 17 serà el torn de parlar de l’activitat física i la millora de la salut mental, amb l’entrenadora Laura Oropesa. El dilluns 24 el títol de la xerrada serà “Que l’aliment sigui la teva medicina”, i el dia 31 es donaran recomanacions per dormir millor.

D’altra banda, l’Associació de Psicòlogues i Psicòlegs de l’Anoia (APPA) també ha organitzat una xerrada a la Biblioteca per parlar de «La construcció del self i la personalitat des de la psicoteràpia», amb el neuropsicòleg Eduardo Recuero. Serà el dimarts 18, a les 7 de la tarda.

A més de les xerrades aquest mes visitaran la Biblioteca dos escriptors de renom: Tània Juste presentarà “Amor a l’art” el divendres dia 14, i Rafel Nadal vindrà el 27 de gener a parlar de la seva darrera novel·la, “Quan s’esborren les paraules”.