L’horari especial de la Biblioteca per a la fase 1 del desconfinament serà matins de dimarts a divendres, de 10 a 1, i tardes de dilluns a divendres, de 4 a 7.

La Biblioteca segueix les mesures de seguretat i higièniques que es contemplen a la fase 1 del desconfinament per als equipaments bibliotecaris i està adaptant els seus espais per a la represa progressiva dels serveis: senyalització dels espais i nous circuits, quarantena dels documents retornats a la bústia, etc. De moment només funcionarà el servei de préstec de documents prèvia reserva per part l’usuari a través de mitjans telemàtics o telefònics (b.igualada.c@diba.cat o 93 804 90 77). D’aquesta manera s’agilitzarà el servei i la Biblioteca ja tindrà a punt els documents quan l’usuari vingui. Per saber la disponibilitat dels llibres es pot consultar el catàleg Aladí (http://aladi.diba.cat/) i preparar així la llista de peticions. També es podran fer consultes bibliogràfiques a través del correu electrònic o via telefònica.

Els usuaris només podran accedir al vestíbul de la Biblioteca i la resta d’espais i serveis (consulta a sala, ordinadors d’ús públic, etc.) no estaran oberts al públic fins a fases posteriors. Cal que vinguin amb mascareta. La Biblioteca també està preparant tots els llibres adquirits que van demanar els usuaris a través del concurs de Sant Jordi que va fer a les xarxes socials en el marc de la campanya d’ajut a les llibreries locals. Tan bon punt estiguin disponibles s’avisarà als usuaris.