IMG_5242La nova Guia de novetats d’octubre inclou, com sempre, una selecció dels darrers documents que la Biblioteca ha incorporat al seu fons. A més de les darreres novetats literàries del moment (Ken Follet, Paul Auster, Almudena Grandes…) també presenta llibres de totes les temàtiques: cuina, salut, viatges, història, així com còmics per a petits i grans i contes i preciosos àlbums il·lustrats per als primers lectors. En pel·lícules i música també destaquen alguns treballs interessants com 100 metros i Después de la tormenta.

Tots aquests documents segueixen sempre el mateix procés: des de la Biblioteca es cataloguen, s’etiqueten, es segellen i folren abans de posar-los a disposició dels usuaris per al préstec.