La màgia de Beethoven arriba a la Biblioteca de la mà del Palau de la Música, en una nova proposta familiar adreçada a infants de 4 a 10 anys, que tindrà lloc el dissabte 2 de març. Es tracta del taller “Big Bang Beethoven”, conduït per la Gemma Canadell, directora del Servei Educatiu del Palau de la Música, una proposta per conèixer de manera divertida i amena un dels compositors més revolucionaris i explosius de tots els temps, a través de la música i el moviment. Ell representa el màxim en l’art clàssic de segle XVIII: va engrandir les formes i les va perfeccionar fins a deixar-les quasi definitives i va ser el primer compositor que va capgirar el paper de la música en la societat. A partir d’ell la música ja no només s’adreçava a l’aristocràcia, sinó a tota la humanitat. L’activitat es farà en 2 sessions: a les 11 per a infants de 4 a 6 anys i les seves famílies, i a les 12 per als més grans, de 7 a 10 anys. Aquesta activitat està organitzada pel Servei de Biblioteques del departament de Cultura de la Generalitat i el Palau de la Música Catalana. Aquest taller es podrà completar amb l’assistència al Palau de la Música Catalana al concert Big Bang Beethoven del 10 de març de 2019, que forma part de la programació familiar del Palau. Per a les dues sessions cal inscriure’s abans a l’àrea infantil de la Biblioteca, ja que les places són limitades. Es poden fer personalment, per telèfon o correu electrònic (b.igualada.c@diba.cat).