A l’Espai Jove de la Biblioteca trobareu una parada amb els llibres que enguany opten al 23. Premi de Literatura  Protagonista Jove, que organitza el Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (Clijcat). Són històries que agradaran als joves d’entre 13 i 16 anys, i les signen autors com Maite Carranza o Phillip Pullman, entre d’altres.

La Biblioteca vol que siguin els mateixos lectors els que puntuin les novel·les que s’emportin en préstec i per aquest motiu en cada llibre trobaran un petit qüestionari per posar nota al llibre, qualificant-lo de l’1 al 4. Les puntuacions obtingudes es faran arribar als responsables del premi. I és que precisament el valor d’aquest premi és que són els mateixos joves els que trien els millors llibres.