clubs lecturaLa Biblioteca compta amb nou Clubs de lectura que comprenen diverses edats i temàtiques. Durant l’any els seus membres es troben periòdicament per llegir i comentar novel·les de tots els temps i gran varietat d’autors; contes i novel·les juvenils; còmics; llibres en anglès; històries que després s’han adaptat al cinema; textos filosòfics… Com a novetat destacada aquesta tardor es posarà en marxa el nou Club de lectura de literatura infantil, adreçat de manera especial a pares i educadors, per parlar de les darreres novetats editorials.

La retrobada dels clubs tindrà lloc el dijous 14 de setembre per parlar d’Incerta glòria de Joan Sales, així com de la seva recent adaptació cinematogràfica. Aquest grup és un dels quatre que formen part del Club de lectura d’adults de la Biblioteca, el més veterà de la casa, i està moderat per Maria Enrich. El hijo del acordionista de Bernardo Atxaga; La tristeza del samurai de Victor del Árbol, i Si menges una llimona sense fer ganyotes de Sergi Pàmies són altres llibres que comentaran aquest any.  El 22 de setembre també es posa en marxa el club més jove de la Biblioteca, el Territori Fantàstic, amb una història intrigant i divertida de James Patterson: House of Robots. L’English Book Club moderat per Gal·la Pons i el de Filosofia amb Rafa Carmona també es retrobaran a finals de mes. La resta de clubs, a l’octubre.

A més dels clubs propis també col·labora amb altres grups impulsats des de diverses entitats, com el de l’Espai Cívic Centre, el de Gran Lectors del Casal Cívic Montserrat; el Club de lectura negra del Centre Cívic de Fàtima, i clubs vinculats a escoles com el de l’Escola Pia i el Centre Educatiu Mestral.