Pocs temes desperten tant interès com la lactància materna. El primer taller de l’any de l’…Ara t’ho explico d’aquest any servirà per parlar-ne,  el dimecres 7 de febrer a 2/4 de 4  a la llar d’infants L’Espígol. Aquesta activitat l’organitzen conjuntament el departament d’Ensenyament de l’Ajuntament  i es fa de forma alterna a les diverses llars d’infants municipals de la ciutat. Aquests tallers són gratuïts i estan oberts a totes les persones interessades en el tema, en especial els pares i les persones que treballen en l’àmbit de l’educació. Com sempre, a través d’un conte que explicarà l’Anna Garcia s’introduirà els assistents en el tema a tractar, i després la llevadora Teresa Moncunill compartirà preguntes i respostes amb els participants.

La Biblioteca també elabora una bibliografia de cadascun dels temes que es tracten, que reparteix en forma de punt de llibre. I és que al Racó de pares de la Biblioteca hi ha molts llibres i revistes sobre aquesta temàtica: Un regal per a tota la vida: guia de la lactància materna, del reconegut pediatra Carlos González; Somos la leche: dudas, consejos y falsos mitos sobre la lactancia, d’Alba Padró i el conte Perquè és tan bona la llet de la mama?, de Sara Freixedas, en són un exemple.