Les biblioteques de l’Anoia hem elaborat aquesta Guia de lectura de la Salut mental coincidint amb la commemoració, el 10 d’octubre, del Dia Mundial de la Salut Mental. A la Biblioteca Central d’Igualada, concretament, reflexionaran sobre aquesta temàtica els lectors del Club Farenheit 451 i els del Club de literatura i cinema. Els primers llegeixen i comenten la novel·la de Phillip K.Dick “Fluyan mis lágrimas, dijo el policia”, sobre un home que d’un dia per l’altre perd la identitat. I des del Club de literatura i cinema parlaran de l’adaptació al cinema de la novel·la “La llegenda del Sant Bevedor” de Joseph Roth, una faula sobre la redempció i la dignitat personal.

Des de l’Ajuntament d’Igualada han elaborat també aquest programa d’activitats sota el lema #noalestigma.