La Biblioteca participa un any més al concurs «No perdis el tren», en el marc del projecte Turisme Informació i amb la col·laboració de Renfe. Tots els usuaris majors d’edat que agafin una guia o revista de viatge en préstec podran participar-hi i entrar al sorteig de cinc bitllets Interrail de 2a. classe per a dues persones. La secció de Guies de viatge es troba situada a la segona planta i comprèn llibres de tots els països i continents. És aquí on els usuaris que vulguin participar al concurs hauran d’omplir la butlleta de participació. Cada biblioteca ofereix un total de 65 butlletes que ja es poden omplir, i la setmana del 26 de juny es farà el sorteig entre els participants de totes les biblioteques de la Xarxa que participen al concurs.

Els bitllets s’emetran en les modalitats: Jove (menys de 28 anys) o Adult (de 28 a 59 anys). Un cop emès el bitllet, que és personal i intransferible, no s’admetran canvis ni el reembossament pel seu valor metàl·lic. Els bitllets dobles són vàlids per iniciar el viatge fins al 31 de desembre de 2017 i només s’atendran peticions d’emissió rebudes amb una antelació mínima de 20 dies respecte a la data d’inici del viatge. Per emetre el bitllet és necessari que el viatger faciliti a Renfe el nom i cognoms tal i com apareix en el DNI, el número de DNI, la data de naixement i la data a partir de la qual es vol iniciar el viatge. Segons les normes d’Interrail, el viatger ha de tenir residència permanent en un país europeu durant almenys els 6 mesos previs a l’emissió.